Diplomám megszerzése (2002) óta óvodapedagógus vagyok. Már óvodás koromban eldöntöttem , hogy óvó néni leszek, úgy is viselkedtem, mintha az lennék :) Imádom a munkámat és a gyerekeket,velük lenni, velük foglalkozni sosem volt munka számomra, hanem örömteli élmény. Az évek során fejlesztőpedagógusi, illetve később gyógypedagógusi diplomát is szereztem. Mindeközben született három tündéri kislányom, akik színesítik életem mindennapjait :)
Az óvodapedagógusként úgy gondolom, hogy alapvető szerepet játszunk a gyerekek korai fejlődésében. Nemcsak az elsődleges oktatók, hanem gondozók, segítők és minták is vagyunk, akik a kicsik érzelmi, társas és értelmi fejlődését irányítják és támogatják.
Mindig is arra törekedtem, hogy biztonságos és támogató légkört teremtsek, ahol a gyerekek kipróbálhatják magukat és felfedezhetik a világot. Ez az érzelmi biztonság az önbizalom alapja is, ami segít a gyerekeknek, hogy nyitottabbak és magabiztosabbak legyenek a későbbi iskolai és társas helyzetekben.
Színes és változatos foglalkozásokon keresztül ösztönzöm a gyerekeket az új készségek elsajátítására. Óvodapedagógusként fontos szerepünk van abban is, hogy a gyerekek megtanulják a közösségi élet szabályait, mint a figyelmesség, az együttműködés, és a felelősségvállalás.
A mai gyerekek különleges kihívásokkal találkoznak a digitális világ gyors változásai és az élet tempójának növekedése miatt. Munkám során is, arra törekszem, hogy fejlesszem a gyermekek szociális készségeit és megtanítsam őket az önállóságra, miközben lehetőséget adok a szabad játékra, amely a mai gyerekek számára különösen értékes. Ezért is, az óvodás korosztály számára a mozgás kiemelten fontos. Az óvodapedagógus irányította mozgásos tevékenységek, mint a torna vagy szabadtéri játékok, támogatják a gyerekek testi fejlődését és koordinációs képességeiket.
Ezért is tartom különösen fontosnak, hogy a gyermekek már óvodáskorban ismerkedjenek meg a jógával, hiszen rengeteg pozitív előnye van, főleg a mai rohanó világban.