Program/ szolgáltatás címe és bemutatása egy mondatban
Címsort támogató/megerősítő kenyérszöveg. Fókuszban a problématudat

Program/ szolgáltatás címe és bemutatása egy mondatban
Címsort támogató/megerősítő kenyérszöveg. Fókuszban a problématudat

Visszautalás a szolgáltatásra/ programra
Főprobléma tudat kontextusba helyezése, azonosulható és jól definálható leírás. Utalj vissza a célcsoportod fő problémájára. Pl.: „már te is megtapasztald, hogy milyen könnyű/egyszerű/beépíthető”
Gondolj bele, mi lett volna ha már hamarabb...(részt vesz/megvásárolja a szolgáltatásodat)"
Mutasd be mi mindent elkerült volna, ha már korábban is részt vett volna a programodon/igénybe vette a volna a szolgáltatásodat.
Előző blokk megerősítése egy történettel (opcionális)
Egy történeten keresztül bemutatod/megerősíted a mi lett volna ha blokkot. + tálcán kínálod neki a megoldást!

Titkos összetevők - kézzel fogható előnyök
Egy történeten keresztül bemutatod/megerősíted a mi lett volna ha blokkot.

Titkos összetevők I.
Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.
Titkos összetevők II.
Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.


Titkos összetevők III.
Az eredményért felelős összetevők, amik az eredményt garantálják és gondolatok, amik szükséges, hogy megértse az ügyfél a te szolgáltatásodat.
Rövid bemutatkozás
Szakértői státusz kialakítása, szakértelmed kontextusba helyezése – » konkrét számokkal alátámasztott siker.
Nem önéletrajz! Ügyfél szemszögéből a te sikered és ahogyan te segíteni tudsz az ő problémáin.
Csapat esetén csapat rövid bemutatása

Ügyfélvélemények





Ha (eredmény amit a szolgáltatásod okoz)...akkor programban a helyed"
Eredmények rövid bemutatása, kézzel fogható és gyakorlati változások, amiket a program/szolgáltatásod okoz okoz.
Eredmény I.
Eredmény II.
Eredmény III.
Eredmény IV.
Mit tartalmaz a program/szolgáltatásod (részletesen)
Tartalom I.
Tartalom rövid bemutatása
Tartalom II.
Tartalom rövid bemutatása
Tartalom III.
Tartalom rövid bemutatása
Tartalom IV.
Tartalom rövid bemutatása
Tartalom V.
Tartalom rövid bemutatása
Tartalom VI.
Tartalom rövid bemutatása
Bónuszok bemutatás
Bónuszok bemutatás érzékelt értékkel!

Bónusz I.
Bónusz részletes bemutatása érzékelt értékkel

Bónusz II.
Bónusz részletes bemutatása érzékelt értékkel

Bónusz III.
Bónusz részletes bemutatása érzékelt értékkel
Ügyfélvélemények




"Miért van minde xy-nak szüksége a programra/szolgáltatásodra"?
Vágyott állapot bemutatása ismét, emberi/érzelmi érvek felsorakoztatása.

Mikor nem való neked? (pl Te már.....)
Érzelmi nyomó gombok megnyomása, de ne legyél cinikus!
Érzelmi nyomó gombok megnyomása, de ne legyél cinikus!
Érzelmi nyomó gombok megnyomása, de ne legyél cinikus!
Érzelmi nyomó gombok megnyomása, de ne legyél cinikus!
Érzelmi nyomó gombok megnyomása, de ne legyél cinikus!
Magadra ismersz? Ha mégsem, akkor jelentkezz a programra/szolgáltatásra,
ahol mindezeket eléred!
Ügyfélvélemények




Csomagajánlatok rövid bemutatása
Csomagajánlatok rövid ismertető, bemutató.
Csomag neve
-
Csomag tartalma #1
-
Csomag tartalma #2
-
Csomag tartalma #3
Csomag neve II
-
Csomag tartalma #1
-
Csomag tartalma #2
-
Csomag tartalma #3
Csomag neve II
-
Csomag tartalma #1
-
Csomag tartalma #2
-
Csomag tartalma #3
Ügyfél jövőbe helyezése
Helyezd el, mintha már ott lenne/érezné a változást, utolsó érzelmi ráhatás.
